Purple Girl ^^,


Nur Ayuni Bt Mohd Azlan
sweet 16
22/12/1998
Perak,Malaysia
single mingle


KaLau AkU KaYa!!!
Tuesday, May 03, 2011 | 5/03/2011 | 0 Comments


Kalau aku kaya.... aku akan beli sebuah banglo setinggi 3 tingkat (Tiga jer???) ...Sebab nak lebih dari tiga tak larat nak naik tangga.....Lif leceh.... kene buat ruang khas untuk lif.... Tingkat pertama untuk ruang tamu...dengan dapur... Tingkat dua...bilik-bilik dan swimming pool....tingkat tiga...pawagam. Sebab nanti aq leyh tgk movie...pas2 ajak ZAFY mai umah aq tgk wayang a.k.a cerita  HIKAYAT GSG ZAFY.??filem   masa hadapan..

Kalau aku kaya..... nak beli semua gadget terbaru.....ipad 4 (advance punyer angan-angan)... kamera D7000 (kalah bro Ben..hahaha) beli tv 3D 42 inci.... beli sardin....beli sayur......ops...tersilap masuk menu  la pulak....hihihi..;)

Kalau aku kaya.... aku nak beli kereta turbo...kereta Lamborghini..??(kerata jantan)Ferari....kete Alphard..kereta idamanku.. keta Honda Vios bagi kat orang gaji.... kete sorong bagi kat sape-sape yang datang umah aku....kire hadiah Giveaway aku latu....hahax..

Kalau aku kaya.... nak pergi melancong ke luar negara....nak pergi London(choco roll)....
Jepun/Korea...New York/New Zealand.... Swirtzerland.... Poland... Holland...... Semua jenis land lah.....

Kalau aku kaya..... aku nak beli bot besar...sebesar macam citer 2012 tuh.... senang nak travel jauh-jauh.... travel yang selow sambil makan angin.... jangan risau...angin tu tak kuar ikut belakang.....Don't worry okeh...ajak keluarga&ZAFY sekali(sekali jer..??)

Kalau aku kaya...nak beli jet peribadi....senang nak pegi maner-maner....kalau ade meeting tergempar... senang nak pegi......aku di Selama....nak meeting di Sungai Besi...kejap je sampai(klau sudaa keja).... hahaha....

Kalau aku kaya..... nak beli tanah banyak-banyak....boleh bela binatang....tanam pokok banyak-banyak.... boleh buat taman....taman tergantung Babydoll... Pergh....kalah sejarah lama....

Kalau aku betul-betul kaya....aku akan tunaikan haji bersama keluarga... beli rumah sederhana...kereta sederhana.... kelengkapan rumah.... bayar zakat....bayar hutang kalau ada... membantu fakir miskin... dan melawat tinggalan sejarah islam seluruh dunia... =) ...insyaallah..




Older Post | Newer Post


Copyright All Right Reserved | Blogskin by sigadespurple